Perfect Pixel

Strategie Web – Cum sa faci o impresie buna de la primul click

iunie 14, 2020 Redesign Site Web 4 minute de citit

Ultima actualizare pe 20 iunie, 2024Strategie web puternica sau metoda sigura prin care poti influenta decizia vizitatorului / potentialului client, inca din primele secunde.

Iti amintesti de primul interviu?

Erai emotionat la fiecare cuvant si la fiecare gest, incapabil sa gandesti limpede. Corpul iti tremura si gandurile erau un haos stiind ca dupa acea discutie urmeaza un verdict.

In cele mai multe cazuri , nu este vorba despre interviul in sine, ci despre impresia pe care o vei lasa celui care te intervieveaza. In acele cateva minute esti evaluat in functie de modul in care te prezinti, felul cum comunici, gesturi chiar si tinuta pe care o porti.

Exact acest lucru se intampla atunci cand oamenii iti viziteaza website-ul. Decizia vizitatorului va fi rapida si bazata pe cateva aspecte. Daca website-ul tau este atractiv, va continua navigarea. Daca nu, va cauta un alt site web in lista de rezultate, mai atractiv si care ii va indeplini nevoile la momentul respectiv.

Cum sa creezi o strategie web captivanta

Crearea unei impresii bune de la primul click este esentiala pentru succesul unui site web.

Design atragator

 Utilizeaza un design atragator cu o estetica moderna alaturi o paleta de culori armonioasa si imagini de inalta calitate.

Asigura-te ca logo-ul si elementele de branding sunt vizibile si bine integrate in designul site-ului.

Structura ordonata

Minimalismul poate genera mai multe oportunitati. Insa, fiecare afacere are publicul sau tinta, ceea ce inseamna ca trebuie sa utilizezi o abordare care se potriveste cel mai bine audientei tale. Nu o sa iti spun cum sa iti faci site-ul web. Dar ceea ce vreau sa subliniez este ca designul site-ului web trebuie sa se sincronizeze cu valorile si natura afacerii tale.

Nu are rost sa dezvolti un site web funky daca acesta nu reflecta identitatea, valorile sau nu indeplineste obiectivele afacerii tale. Sigur, toata lumea isi doreste un site web cool. Un site web care poate atrage usor clienti si ii poate ajuta sa faca afaceri cu tine.

Insa, scopul unui website trebuie sa fie acela de a oferi oamenilor ceea ce isi doresc. Acestea fiind spuse, un site web nepotrivit nu poate atinge un astfel de obiectiv. Un site curat si ordonat, cu un flux perfect va ajuta clientul sa se concentreze asupra produselor/serviciilor pe care le oferi.

Strategie site web

Raspunde rapid nevoilor clientilor

O strategie web puternica pune in centru utilizatorul si nevoile lui. Daca ai participat vreodata la un webinar, probabil ai observat ca majoritatea vorbitorilor „s-au invartit in jurul cozii” inainte de a dezvalui ceva valoros. Si fac acest lucru, pentru a te determina sa cumperi o carte sau sa platesti ceva pentru a obtine toate raspunsurile.

Nu trebuie sa faci asa ceva pe site-ul tau web. Fii prompt si ofera publicului tau informatiile de care au nevoie. Cand publicul tau primeste rapid informatiile dorite, te va iubi si aprecia.

Alege un singur model de expunere

Exista doua moduri in care vizitatorul vizualizeaza fiecare site web. Fie il vede intr-un flux de forma F, fie in flux in forma de Z. Daca doresti ca utilizatorul sa vizualizeze rapid informatiile critice, plaseaza-le in punctele importante.

Strategie site web-mod expunere

Optimizeaza viteza de incarcare a site-ului

O strategie web bine gandita, trebuie sa ofere o experienta superioara. Nu poti oferi utilizatorilor o experienta placuta, daca nu oferi rapid informatiile pe care le cauta. Daca o pagina se incarca in 2-3 secunde, are o rata de respingere de 9%. Dar daca dureaza 5 secunde sau mai mult, prezinta o rata de respingere de 38%.

Viteza de incarcare este cea mai frecventa problema care alunga utilizatorii. Pentru a imbunatati viteza website-ului poti face urmatoarele:

  • Optimizeaza imaginile si scrie continutul intr-un format web prietenos
  • Evita supraincarcarea structurii cu elemente inutile
  • Utilizeaza un server high-end.

Utilizeaza butoane CTA de impact

Cand pui la cale o strategie web, acorda atentie si butoanelor CTA. Singurul scop al butonului „apel la actiune” este de a stimula oamenii sa actioneze. Tu doar asigura-te ca oferi vizitatorului o experienta de neuitat si ai grija ca fluxul paginii sa nu se intrerupa.

CTA este precum un declansator care poate motiva vizitatorul sa ia masurile pe care le doresti. Ar putea insemna completarea unui formular de contact sau o vizita catre pagina ta de portofoliu. Pentru a te asigura ca acest lucru se intampla fara probleme, CTA trebuie sa complementeze designul general al paginii.

Ofera continut relevant 

Asigura-te ca mesajul principal al paginilor este clar si usor de inteles. Foloseste titluri si subtitluri pentru a ghida utilizatorii. Ofera informatii relevante, actuale si de calitate, care sa raspunda nevoilor utilizatorilor.

Adauga elemente interactive

Poti utiliza ca elemente de design, animatii subtile pentru a atrage atentia si a imbunatati interactiunea fara a distrage utilizatorii.

Totul este sa oferi o impresie buna inca de la inceput. Provocarea ramane, mentinerea acestei impresii pe parcursul navigarii.  Odata pierdut un utilizator, este aproape imposibil sa-l recuperezi.

Ne poti scrie si pe WhatsApp!

 

 

 

Ti-a placut? Distribuie articol
Ti-a placut acest articol?
DaNu

Ai putea fi interesat si de:

Incepe urmatorul proiect cu Perfect Pixel

Trimite-ne toate detaliile proiectului iar noi iti vom trimite oferta de pret.