Perfect Pixel

Cum te pot afecta noile modificari din algoritmul Google in 2019

noiembrie 4, 2019 Site Web 3 minute de citit

Ultima actualizare pe 7 ianuarie, 2024

Algoritmul Google – Noi modificari care vor influenta modul in care site-urile web sunt clasificate in rezultatele cautarilor.

Ignorarea algoritmului Google poate duce la o scadere a vizibilitatii afectand astfel succesul online al afacerii tale. Prin urmare, este vital sa te mentii informat si sa adaptezi strategiile de SEO si de continut conform ultimelor actualizari ale algoritmului Google.

Daca afacerea ta traieste sau moare prin rezultatele motorului de cautare Google. Daca cel putin partial castigi bani datorita clasamentului Google, atunci trebuie sa fii la curent cu noutatile din algoritmul Google.

Google a anuntat ca este in curs de implementare a unor modificari in algoritmul sau principal de cautare, care va schimba clasamentul rezultatelor. Asa cum ne-a obisnuit, Google lanseaza zilnic una sau mai multe modificari, concepute pentru a imbunatati rezultatele cautarii noastre. Majoritatea actualizarilor sunt treptate si nu se remarca. Insa, de foarte multe ori aceste actualizari in algoritmul Google afecteaza website-urile existente.

Schimbarea se bazeaza pe o simpla premisa. In trecut, algoritmul Google a tratat o propozitie ca pe un „sac de cuvinte” din care alegea ceea ce considera a fi cuvinte importante si intorcea un rezultat.  Neluand in considerare si cuvintele de legatura (cineva, la, pentru), elimina contextul si intentia unei propozitii de cautare.

Cum te pot afecta noile modificari din algoritmul Google in 2019 imagine 1

Exemplu din anuntul Google: Sa zicem ca introduceti propozitia de cautare,”pot primi de la farmacie medicamente pentru cineva ?”. Vechiul algoritm alegea cuvintele „medicamente” si „farmacie” si returna rezultatele locale presupunand ca esti interesat de o farmacie din apropiere. Noul algoritm Google observa „pentru cineva” si determina faptul ca te intereseaza daca ai voie sa ridici medicamente in numele altcuiva.

Noul algoritm se bazeaza pe BERT( „bidirectional encoder representations from transformers”).

In termenii mai simpli, BERT este un instrument care ajuta la optimizarea procesarii limbajului natural prin utilizarea A.I. (inteligenta artificiala). Folosindu-se de un set masiv de date va oferi rezultate contextuale mai bune. Pe scurt, intelege mai bine ceea ce cauti de fapt atunci cand introduci o interogare de cautare. Asadar, daca site-ul inregistreaza scaderi pe anumiti termeni de cautare, BERT ar putea fi de vina. Sau poate nu.

In orice caz, potrivit Pandu Nayak, VP de cercetare Google, „Aceasta este singura cea mai mare … cea mai pozitiva schimbare pe care am avut-o in ultimii cinci ani si poate una dintre cele mai mari de la inceput”.

Daca iti doresti sa te clasifici mai bine pentru siruri de cuvinte cheie, urmareste indeaproape modificarile in algoritm si contextul cuvintelor cheie.

Este posibil sa fie foarte greu sa optimizezi site-ul cu adevarat pentru BERT dar asigura-te ca ai continut pentru oameni, nu numai pentru motoarele de cautare. BERT este doar un alt pas in efortul Google de a intelege ce vor oamenii atunci cand cauta. Citeste mai multe despre optimizare Google!

Cu cat oferi mai mult din ceea ce isi doresc oamenii, cu atat este mai probabil sa obtii un nivel ridicat in rezultatele cautarii, fara sa tii cont de algoritmul Google. Totusi intelegerea acestor actualizari este cruciala pentru mentinerea sau imbunatatirea vizibilitatii site-ului si a performantelor motoarelor de cautare.

Cum te pot afecta noile modificari din algoritmul Google in 2019 imagine 3

De ce este esential sa tii cont de algoritmul Google:

Vizibilitate in Motoarele de Cautare: Cel mai important aspect din algoritmul Google este ca determina modul in care site-urile sunt clasate in rezultatele de cautare. Intelegerea corecta si adaptarea la acest algoritm va creste sansele ca site-ul tau sa apara in primele pozitii, ceea ce duce la o vizibilitate mai mare.

Trafic Organic: Un clasament mai bun in rezultatele de cautare, duce la o crestere a traficului organic, care este adesea cea mai consistenta si calitativa resursa de trafic pentru un site web.

Experienta Utilizatorului: Algoritmul Google favorizeaza site-urile cu o experienta buna a utilizatorului, inclusiv viteza de incarcare rapida a site-ului, design responsive si continut de calitate. Optimizarea pentru algoritmul google va imbunatatii experienta utilizatorilor pe site-ul tau.

Credibilitate si Autoritate: Google pune accent pe autoritatea si credibilitatea site-urilor. Respectarea algoritmului poate ajuta la pozitionarea site-ului tau ca o sursa de incredere si autoritate in domeniul tau.

Competitivitate: Intr-un mediu online extrem de competitiv, adaptarea la schimbarile algoritmului Google este cruciala pentru a ramane relevant si pentru a te diferentia de concurenta.

Nu uita ca incercarea de a pacali un sistem nu functioneaza prea mult timp. Tine cont de agloritmul Google, respecta standardele web, fii la curent cu noile tendinte si cu siguranta vei avea rezultatele dorite.

Daca ai nevoie de ajutor pentru optimizarea site-ului, da-ne un semn.

Sau ne poti scrie si aici .

Urmareste-ne pe facebook

Ti-a placut? Distribuie articol
Ti-a placut acest articol?
DaNu

Ai putea fi interesat si de:

Incepe urmatorul proiect cu Perfect Pixel

Trimite-ne toate detaliile proiectului iar noi iti vom trimite oferta de pret.