
Cuprins
Strategie Site Web – Primele secunde vor influenta decizia vizitatorului/ potentialului client !
Iti amintesti de primul interviu?
Erai emotionat la fiecare cuvant si la fiecare gest, incapabil sa gandesti limpede. Corpul iti tremura si gandurile erau un haos stiind ca dupa acea discutie urmeaza un verdict.
In cele mai multe cazuri nu este vorba despre interviul in sine, ci despre impresia pe care o vei lasa celui care te intervieveaza. In acele cateva minute esti evaluat in functie de modul in care te prezinti, felul cum comunici, gesturi chiar si tinuta pe care o porti.
Exact acest lucru se intampla atunci cand oamenii iti viziteaza website-ul. Decizia vizitatorului va fi rapida si bazata pe cateva aspecte. Daca website-ul tau este atractiv, va continua navigarea. Daca nu, va cauta un alt site web in lista de rezultate, mai atractiv si care ii va indeplini nevoile la momentul respectiv.
Creeaza o impresie vizuala excelenta din primele secunde tinand cont de aceste sfaturi:
Strategie Site Web – Ordonat si Curat
Minimalismul poate genera mai multe oportunitati. Insa, fiecare afacere are publicul sau tinta, ceea ce inseamna ca trebuie sa utilizezi o abordare care se potriveste cel mai bine audientei tale.
Nu o sa iti spun cum sa iti faci site-ul web. Dar ceea ce vreau sa subliniez este ca designul site-ului web trebuie sa se sincronizeze cu valorile si natura afacerii tale.
Nu are rost sa dezvolti un site web funky daca acesta nu reflecta identitatea, valorile sau nu indeplineste obiectivele afacerii tale. Sigur, toata lumea isi doreste un site web cool. Un site web care poate atrage usor clienti si ii poate ajuta sa faca afaceri cu tine.
Insa, scopul unui website trebuie sa fie acela de a oferi oamenilor ceea ce isi doresc. Acestea fiind spuse, un site web nepotrivit nu poate atinge un astfel de obiectiv. Un site curat si ordonat, cu un flux perfect va ajuta clientul sa se concentreze asupra produselor/serviciilor pe care le oferi.
Strategie Site Web – Raspunde rapid nevoilor clientilor
Daca ai participat vreodata la un webinar, probabil ai observat ca majoritatea vorbitorilor „s-au invartit in jurul cozii” inainte de a dezvalui ceva valoros. Si fac acest lucru, pentru a te determina sa cumperi o carte sau sa platesti ceva pentru a obtine toate raspunsurile.
Nu trebuie sa faci asa ceva pe site-ul tau web. Fii prompt si ofera publicului tau informatiile de care au nevoie. Cand publicul tinta primeste rapid informatiile dorite, te va iubi si aprecia.
Alege un singur model de expunere
Exista doua moduri in care vizitatorul vizualizeaza fiecare site web. Fie il vede intr-un flux de forma F, fie in flux in forma de Z. Daca doresti ca utilizatorul sa vizualizeze rapid informatiile critice, plaseaza-le in punctele importante.
Site Web Iubit – Optimizeaza viteza de incarcare
Daca o pagina se incarca in 2-3 secunde, are o rata de respingere de 9%. Dar daca dureaza 5 secunde sau mai mult, prezinta o rata de respingere de 38%. Viteza website-ului este un criteriu esential in clasamentul Google.
Viteza de incarcare este cea mai frecventa problema cu care se confrunta proprietarii de site-uri web. Pentru a imbunatati viteza website-ului poti face urmatoarele:
- Optimizeaza imaginile si scrie continutul intr-un format web prietenos
- Evita supraincarcarea structurii cu elemente inutile
- Utilizeaza un server high-end.
Utilizeaza butoane CTA de impact
Cand pui la cale o strategie pentru website, acorda atentie si butoanelor CTA. Singurul scop al butonului „Apel la actiune” este de a stimula oamenii sa actioneze. Tu doar asigura-te ca oferi vizitatorului o experienta de neuitat si ai grija ca fluxul paginii sa nu se intrerupa.
CTA este precum un declansator care poate motiva vizitatorul sa ia masurile pe care le doresti. Ar putea insemna completarea unui formular de contact sau o vizita catre pagina ta de portofoliu. Pentru a te asigura ca acest lucru se intampla fara probleme, CTA trebuie sa complementeze designul general al paginii.
Totul este sa oferi o impresie buna inca de la inceput. Partea grea este mentinerea acestei impresii pe parcursul calatoriei clientului. Odata, pierdut este aproape imposibil sa-l recuperezi.
PS: „Nu faceti niciodată promisiuni pe care nu le puteți respecta.”
Ai nevoie de un site web pe care clientii sa il iubeasca? Da-ne un mesaj !