Perfect Pixel

Social Media – Prieten sau du╚Öman in afaceri?

  Înapoi la blog
iunie 27, 2019 Site Web 95 Afisari

Promovare Social Media – pagina de facebok, instagram, youtube, etc.

Re╚Ťelele de socializare au devenit o activitate de nelipsit a oamenilor din sec 21.┬á Cea mai mare parte a popula╚Ťiei de╚Ťine un profil de social media iar num─ârul utilizatorilor din ├«ntreaga lume este a╚Öteptat s─â ating─â ordinul miliardelor, pan─â ├«n 2021.

Promovare social media. Odat─â cu explozia num─ârului de profiluri se pare c─â ╚Öi timpul petrecut pe re╚Ťelele de socializare este ├«n continu─â cre╚Ötere. Lucru total gre╚Öit! Ne avertizeaz─â mul╚Ťi speciali╚Öti ╚Öi psihologi.

Din p─âcate sau din fericire pentru unii, acest fenomen global, pare de neoprit.

Date fiind condi╚Ťiile actuale, multe companii au f─âcut o prioritate ├«n integrarea canalelor social media, ├«n strategia lor de marketing.

Observ─âm cum internetul, cu al lui univers social media, este ├«n continu─â evolu╚Ťie. Cu acest peisaj mereu ├«n schimbare brandurile trebuie s─â lucreze mai mult ca niciodat─â pentru a satisface cerin╚Ťele din r├óndul clien╚Ťilor. Utilizatorii au a╚Ötept─âri tot mai mari iar companiile trebuie s─â se adapteze acestui mediu extrem de competitiv ╚Öi dinamic.

Stim c─â este foarte dificil s─â creezi o prezen╚Ť─â original─â ╚Öi atractiv─â pe re╚Ťelele sociale.

Urmeaz─â sfaturile de mai jos ╚Öi po╚Ťi transforma platformele de socializare ├«n aliatul afacerii tale. Creaz─â o experien╚Ť─â autentic─â ╚Öi fii implicat

Mai ├«nt├ói afl─â care este publicul c─âruia dore╚Ö╚Ťi s─â te adresezi. Patru din 10 consumatori spun c─â este pu╚Ťin probabil s─â fie atra╚Öi sau ata╚Öa╚Ťi de un produs, serviciu, marc─â, f─âr─â o interac╚Ťiune ├«n social media. ├Än╚Ťelege-╚Ťi publicul ╚Öi afl─â c├ót mai multe detalii astfel ├«nc├ót s─â po╚Ťi vorbi cu clien╚Ťii ├«ntr-un mod care s─â rezoneze. Fii original ╚Öi fii sincer. Asta te poate diferen╚Ťia de concuren╚Ť─â.

Liber la conversa╚Ťii

Social media este o strad─â cu dou─â sensuri. Conecteaz─â-te cu urm─âritorii┬á ├«n loc s─â difuzezi doar un mesaj. Clien╚Ťii de azi ├«mp─ârt─â╚Öesc din ce ├«n ce mai mult experien╚Ťele lor, scriind ├«n mod regulat recenzii despre companii ╚Öi produsele lor. Deci, trebuie s─â ├«mbr─â╚Ťi╚Öezi discu╚Ťia ╚Öi s─â te implici ├«n dialog sau ri╚Ö╚Ťi s─â pierzi o oportunitate imens─â. Aceea de a construi o rela╚Ťie cu publicul t─âu.

Construiește o comunitate

Ini╚Ťiaz─â conversa╚Ťii prin care ceri oamenilor p─ârerile lor cu privire la cele mai recente produse, servicii ╚Öi ╚Ťine cont ╚Öi de posibilele nemul╚Ťumiri. ├Äncurajeaz─â clien╚Ťii s─â distribuie imagini, videoclipuri sau amintiri asociate cu produsul sau serviciul oferit. ├Än acest fel vei reu╚Öi s─â men╚Ťii o rela╚Ťie mai apropiat─â iar oamenii se vor sim╚Ťi nu doar simpli cump─âr─âtori.

Construie╚Öte o rela╚Ťie de ├«ncredere – promovare social media

Oamenii au devenit con╚Ötien╚Ťi ╚Öi de pericolul re╚Ťelelor de socializare. Faptul c─â dezinformarea, minciuna sau ├«ncercarea de a p─âc─âli pot fi oriunde, nu mai este un secret. Utilizatorii au devenit mai precau╚Ťi. Se pare c─â la nivel global, ├«ncrederea oamenilor ├«n social-media este de doar 41%.

B─ât─âlia pentru ├«ncredere este grea dar poate fi c├ó╚Ötigat─â. F─â-te util clien╚Ťilor. Imp─ârt─â╚Öe╚Öte cu ei idei ╚Öi sfaturi valoroase. Nu te concentra strict pe v├ónzarea produselor. Ofer─â-le ├«n plus informa╚Ťii benefice, de care au nevoie. Ofer─â ca s─â prime╚Ö╚Ťi.

Arat─â c─â ├«╚Ťi pas─â

F─â-╚Ťi clientul s─â se simt─â apreciat chiar ╚Öi dup─â ce a cump─ârat un produs sau a folosit un serviciu. ├Än cele din urm─â, consumatorii doresc s─â ╚Ötie c─â sunt asculta╚Ťi ╚Öi p─ârerile lor conteaz─â.

Poate dura ceva timp pentru a construi o rela╚Ťie cu clien╚Ťii prin intermediul re╚Ťelelor sociale. Dar la final ambele p─âr╚Ťi vor avea de c├ó╚Ötigat. Accept─â at├ót p─ârerile pro c├ót ╚Öi cele contra, astfel oamenii vor avea ├«ncredere ├«n recomand─ârile prezentate. Nu po╚Ťi fi pe placul tuturor, dar m─âcar e╚Öti sincer ╚Öi transparent.

Rapiditate ╚Öi eficien╚Ť─â┬á

Furnizarea de r─âspunsuri imediate este esen╚Ťial─â pentru un serviciu clien╚Ťi eficient. Asta inseamn─â a r─âspunde la intreb─âri ├«n c├óteva minute, nu ├«n zile. Gestioneaz─â ├«n mod eficient reclama╚Ťiile, c├ót mai rapid, pentru a putea p─âstra fidelitatea clientului. C├ónd oferi scuze, transmite-le sincer. Cu empatie fa╚Ť─â de situa╚Ťia clientului.

Evit─â mesajele automate

├Äntr-o er─â tehnologizat─â ├«n care problemele sunt rezolvate de robo╚Ťi, ofer─â-i clientului t─âu suport uman. Nu uita c├ót de esen╚Ťiale sunt rela╚Ťiiile interpersonale. Multe companii au un volum mare de solicit─âri astfel ├«nc├ót le este aproape imposibil s─â ╚Ťin─â pasul ╚Öi apeleaz─â la inteligen╚Ťa artificial─â.

├Äns─â, clien╚Ťii prefer─â interac╚Ťiunile umane ├«n locul celor automatizate. Orice gen de activitate desf─â╚Öori ├«n online asigur─â-te c─â ├«╚Ťi ╚Ťii aproape urm─âritorii/ clien╚Ťii ╚Öi abordeaz─â un dialog deschis ╚Öi c├ót se poate de sincer. Totu╚Öi fii atent s─â nu ii obose╚Öti sau s─â ii acaparezi cu prea multe dulceg─ârii.

Cere o ofert─â de pre╚Ť pentru imaginea online a afacerii tale.

Cum ai vrea s─â arate afacerea ta in mediul online? Las─â-ne un mesaj!

Începe următorul proiect cu Perfect Pixel

Trimite-ne toate detaliile proiectului iar noi îți vom trimite oferta de preț.