Perfect Pixel

Google a anun╚Ťat noi modific─âri ├«n algoritmul de c─âutare! Utilizatorii probabil o vor iubi ├«ns─â nu ╚Öi afacerile online

  Înapoi la blog
noiembrie 4, 2019 Site Web 97 Afisari

 

Dac─â afacerea ta tr─âie╚Öte sau moare prin rezultatele motorului de c─âutare Google, dac─â cel pu╚Ťin par╚Ťial c├ó╚Ötigi bani datorit─â clasamentului Google. Aceast─â veste este pentru tine!

Google a anun╚Ťat c─â este ├«n curs de implementare a unei modific─âri ├«n algoritmul s─âu principal de c─âutare, care va schimba clasamentul rezultatelor.

A╚Öa cum ne-a obi╚Önuit,┬á Google lanseaz─â zilnic una sau mai multe modific─âri, concepute pentru a ├«mbun─ât─â╚Ťi rezultatele c─âut─ârii noastre. Majoritatea actualiz─ârilor sunt treptate, nu se remarc─â. ├Äns─â, de foarte multe ori aduc prejudicii anumitor site-uri web.

Schimbarea se bazeaz─â pe o simpl─â premis─â. ├Än trecut, algoritmul Google a tratat o propozi╚Ťie ca pe un „sac de cuvinte” din care alegea ceea ce considera a fi cuvinte importante ╚Öi ├«ntorcea un rezultat, nespecific 100%. Nelu├ónd ├«n considerare ╚Öi cuvintele de leg─âtur─â (cineva, la, pentru), elimina contextul ╚Öi inten╚Ťia unei propozi╚Ťii de c─âutare.

Exemplu din anun╚Ťul Google: S─â zicem c─â introduce╚Ťi propozi╚Ťia de c─âutare,”pute╚Ťi primi de la farmacie medicamente pentru cineva ?” Vechiul algoritm alegea cuvintele ÔÇ×medicamenteÔÇŁ ╚Öi ÔÇ×farmacieÔÇŁ ╚Öi returna rezultatele locale sub presupunerea c─â e╚Öti interesat de o farmacie din apropiere. Noul algoritm Google observ─â ÔÇ×pentru cinevaÔÇŁ ╚Öi determin─â faptul c─â te intereseaz─â s─â afli dac─â ai voie sa┬á ridici medicamente ├«n numele altcuiva.

Noul algoritm se bazeaz─â pe BERT( „bidirectional encoder representations from transformers”).┬á ├Än termenii mai simpli, BERT este un instrument care ajut─â la optimizarea proces─ârii limbajului natural prin utilizarea A.I. (inteligen╚Ťa artificial─â) ╚Öi un set masiv de date pentru a oferi rezultate contextuale mai bune.

Sau ├«n termeni ╚Öi mai simpli, ├«n╚Ťelege mai bine ceea ce cau╚Ťi de fapt atunci c├ónd introduci o interogare de c─âutare.

A╚Öadar, dac─â site-ul ├«nregistreaz─â sc─âderi pe anumi╚Ťi termeni de c─âutare, BERT ar putea fi de vin─â. Sau poate nu.

├Än orice caz, potrivit Pandu Nayak, VP de cercetare Google, ÔÇ×Aceasta este singura cea mai mare … cea mai pozitiv─â schimbare pe care am avut-o ├«n ultimii cinci ani ╚Öi poate una dintre cele mai mari de la inceputÔÇŁ.

Motiv suficient pentru a urm─âri ├«ndeaproape orice modific─âri in algoritmul de c─âutare ╚Öi pentru a petrece mai mult timp analiz├ónd contextul cuvintelor cheie, mai ales dac─â ├«╚Ťi dore╚Öti s─â te clasifici mai bine pentru ╚Öiruri de cuvinte cheie.

╚śi, ├«ntruc├ót este posibil s─â fie imposibil s─â optimizezi site-ul cu adev─ârat pentru BERT, asigur─â-te c─â ai con╚Ťinut pentru oameni, nu pentru motoarele de c─âutare.

BERT este doar un alt pas ├«n efortul Google de a ├«n╚Ťelege ce vor oamenii atunci c├ónd caut─â.

Cu c├ót oferi mai mult din ceea ce ├«╚Öi doresc oamenii, cu at├ót este mai probabil s─â ob╚Ťi un nivel ridicat ├«n rezultatele c─âut─ârii.

Nu uita c─â ├«ncercarea de a p─âc─âli un sistem nu func╚Ťioneaz─â niciodat─â mult timp. Dar, furnizarea de valoare autentic─â o face.

Începe următorul proiect cu Perfect Pixel

Trimite-ne toate detaliile proiectului iar noi îți vom trimite oferta de preț.