Perfect Pixel

Design site web: Metode de a atrage și menține atenția utilizatorilor.

Inapoi la Blog
iulie 17, 2019 Site Web 191 Afisari

Design site web: Una dintre cele mai persistente provocări cu care se confruntă deținătorii de site-uri web, este cum să atragă atenția și să mențină interesul publicului.

În anul 2000, durata medie a atenției umane pe web, era de aproximativ 12 secunde. Astăzi, este sub 8 secunde.

Deci, ai la dispoziție câteva secunde, în care poți convinge utilizatorul. Dacă rămâne pe site-ul tău, sau nu.

Înțelegerea modului în care funcționează mintea umană ne permite să realizăm site-uri web care oferă experiențe plăcute utilizatorilor. Calitatea bună site-ului, conținutului și ușurința navigării, vor reîntoarce utilizatorul pe site-ul tău.

Află mai multe trucuri web bazate pe psihologia umană.

Îți prezentăm câteva tehnici digitale prin care poți atrage și menține atenția vizitatorilor.

Oferă o experiență plăcută realizand un design web deosebit folosind:

Mișcare și animații

Una dintre tehnicile cele mai eficiente pentru a capta plăcut atenția este, animația. Încorporează mișcarea în designul site-ului, poți încânta vizual ultilizatorul site-ului.

Se pare că, ochii și atenția sunt puternic atrași de mișcare. Insă, atenție! Nu le folosi în exces deoarece vei obține contrariul. Vei obosi ochii vizitatorului și în cele din urmă vor părăsi website-ul tău, enervați.

Tine minte, utilizarea în exces a animațiilor va afecta viteza de încărcare a site-ului.

Fețe umane     

O altă tehnică bună este încorporarea fețelor umane în conținutul site-ului. Adăugați fețe umane și veți capta instant atenția asupra subiectului propus.    O altă tehnică bună este încorporarea fețelor umane în conținutul site-ului. Adăugați fețe umane și veți capta instant atenția asupra subiectului propus.    O altă tehnică bună este încorporarea fețelor umane în conținutul site-ului. Adăugați fețe umane și veți capta instant atenția asupra subiectului propus.                                       

O altă tehnică bună este încorporarea fețelor umane în conținutul site-ului. Adaugă fețe umane acolo unde este relevant și vei capta automat atenția.

Culori

Poți lua în considerare folosirea unor culori vii, intense pentru elementele sau mesajele de pe site, pe care dorești să le evidențiezi. Butoanele „call to action” ale site-ului sunt perfecte pentru culori mai indrăznețe.

Totuși, nu-ți face site-ul web „sorcovă”. Utilizează nuanțe și culori din conceptul tău de branding. Folosește-te de culori complementare, potrivite cu logo-ul și identitatea vizuală a afacerii tale.

Alimente

Imaginile delicioase cu alimente activează anumite impulsuri primare ale omului. De multe ori dăm ochii cu reclame de restaurant care ne creează instant foame sau poftă.

Aceste tipuri de anunțuri au impact la public și pot fi extraordinar de puternice.

Puterea emoției

O altă tehnică foarte eficientă pentru captarea atenției este crearea unei emoții audienței tale. Când creezi conținutul pentru site, leaga-l de o emoție. Relevantă, bineînțeles pentru afacerea ta.

Îți vei prezenta produsul sau serviciile dar vei pătrunde totodată și în sufletul clientului. Prin crearea de emoții pozitive, utilizatorii vor face ulterior asocieri, cu produsul /serviciul tău.

Poți ajunge la inima publicului tău printr-o imagine, text sau videoclip, potrivite.

Videoclipul

Videoclipul are avantajul de a fi chiar mai puternic, decât fotografia. Toate videoclipurile includ mișcare. Mișcarea captează în mod natural ochiul uman.

În plus, te poți folosi de sunet, muzică și voce pentru a produce emoții suplimentare. Videclipul poate spune o întreagă poveste.

Contrastul

Puterea contrastului, este o altă tehnică care prinde la public. Poate ai remarcat multe de postări care conțin astfel de fotografii „Înainte” și „După”. Se pare că este o tehnică excelentă de a impresiona publicul.

Alte formulări populare mai sunt: „Bine”-„Rău”, „Good” and „Bad”, „Da” – „Nu”, sau altele similare.

Sinceritatea

Cel mai important lucru pe care îl poți face pe termen lung pentru publicul tau, este să fii sincer și transparent. Asigura-te că informațiile prezentate pe site sunt corecte, sincere și de valoare reală.

Odată ce te-ai asigurat că îndeplinești acest criteriu, poți trece la tehnicile discutate mai sus. Utilizatorii vor aprecia această abordare și vor reveni cu încredere pe site-ul tău.

Deci, fii corect și oferă utilizatorilor informații folositoare și adevărate, astfel ești sigur că nu vei pierde credibilitatea și încredere.

Dă-ne un mesaj și vom face o analiză a site-ului tău, GRATUIT! 

Daca ai nevoie de design site web personalizat, creare site web, site web profesional sau servicii de web design, cere o ofertă de pret aici!

 

Incepe urmatorul proiect cu Perfect Pixel

Trimite-ne toate detaliile proiectului iar noi iti vom trimite oferta de pret.