Ultima actualizare pe 7 ianuarie, 2024
In era digitala, majoritatea consumatorilor cauta produse si servicii online. Fara un site web de succes, o afacere isi reduce semnificativ sansele de a fi descoperita.
Potrivit Fundatiei eCommerce, 88% dintre consumatori cauta detalii despre produse, inainte de a face o achizitie online. Aceasta tendinta in comportamentul de cumparare subliniaza utilitatea unei prezente online pentru afacerile de astazi.
Cum influenteaza un site web de succes o afacere in online?
Un site web de succes este un site bine proiectat creste credibilitatea afacerii. Consumatorii tind sa aiba mai multa incredere in afacerile care au o prezenta online profesionala.
Acesta este o platforma puternica pentru marketing si publicitate, permitand afacerilor sa ajunga la un public mai larg. De aceea, pentru afacerile de e-commerce, un site web de succes este esential pentru vanzarea produselor si serviciilor online.
Un site web de succes este precum sufrageria casei tale.
Acel loc in care stai la povesti cu musafirii. Momentul oportun pentru a face o impresie buna, sa se simta bine si sa se reintoarca cu drag. Sa te mai viziteze.
Asa este si site-ul web. Locul de intalnire al utilizatorului( posibilului client) cu afacerea ta. Ca atare, este extrem de important ca site-ul tau sa fie primitor si sa comunice deschis si sincer cu vizitatorul. Este locul in care vor afla ce reprezinta brandul tau, ce tipuri de produse sau servicii oferi si ce grad de incredere pot avea in afacerea ta.
Orice expunere in online este un mijloc de comunicare si face parte din strategia de marketing a unei afaceri.
In strategia de promovare a unei afaceri online sunt utilizate tot mai des site-urile de social media. Insa, pentru a ajunge la consumatori, trebuie sa ai acest “loc de intalnire”, al consumatorului cu produsele si serviciile oferite.
Continutul si informatiile pe care doresti sa le transmiti publicului au nevoie de o “casa”. Fie ca este vorba de postari de blog, prezentari de servicii / produse sau chiar vanzari directe. Ai nevoie de un punct de intalnire.
Dar nu uita. Nu este de ajuns sa ai un site web.
El trebuie sa fie cat mai vizibil in motoarele de cautare. Cand utilizatorii vor cauta in Google, produse, servicii sau diferite brand-uri, tu trebuie sa fii in rezultate. Ai nevoie de un site web profesional si optimizat, pentru a putea aduce o parte din acest trafic online catre propria afacere.
Cu cat este mai bine optimizat site-ul pentru motoarele de cautare, cu atat ai mai multe sanse sa ajungi la noi clienti.
Relatia site web si vanzarile online
Vanzarile sunt vitale pentru fiecare afacere. Este singura modalitate prin care o afacere poate supravietui. Maximizarea vanzarilor este cea mai buna modalitate de a imbunatati sanatatea si succesul afacerii. Datorita prezentei online, poti ajunge la mai multi consumatori.
Cu cat ajungi la mai multi utilizatori online, cu atat ai mai multe oportunitati de a incheia o vanzare.
Dezvoltarea unui website nu aduce in mod automat clienti platitori insa, cu siguranta procentul de potentiali clienti va fi in continua crestere. Cu un site web bine pus la punct poti vinde produse sau servicii in permanenta.
Potentialii clienti pot obtine informatiile de care au nevoie de pe site-ul tau. Continutul de pe site poate fi un eficient agent de vanzare. Prin modul de prezentare si informatiile oferite poate convinge vizitatorii de beneficiile produselor sau serviciilor tale.
Site web si Credibilitatea afacerii
Pentru a ajunge la portofelul unui client ai nevoie de credibilitate. Imaginea ta in online trebuie sa fie bine gandita si sa inspire incredere.
In primul rand, reprezinta o prezenta oficiala online, oferind o imagine profesionista. Un design bine realizat, continut de calitate si o navigare usoara contribuie la crearea unei impresii pozitive asupra vizitatorilor. De asemenea, informatiile actualizate si accesibile despre produse, servicii si contact intaresc increderea clientilor.
O afacere fara un site web poate parea dubioasa. Clientul trebuie sa cunoasca toate detaliile despre afacerea ta.
Ajutand consumatorii sa iti cunoasca afacerea, castigi incredere. Este primul pas in construirea relatiilor de lunga durata cu clientii.
Site-ul iti ofera oportunitatea de a construi credibilitate si incredere. Iar continutul unic si de calitate te poate diferentia de competitie. Site-ul web este adesea prima impresie a clientilor cu privire la brand-ul tau.
Fii atent la aspectul website-ului. Ai nevoie de un design atragator.
Un sondaj realizat de Business 2 Community arata ca 94% dintre oameni au afirmat ca designul web este principalul motiv pentru care acestia nu au incredere sau resping un site web. Un aspect neingrijit, erori, probleme de functionalitate, toate acestea sunt elemente care vor afecta imaginea site-ului si vor alunga posibilii clienti.
Competitivitate: Intr-o piata din ce in ce mai digitalizata, un site web te asigura ca afacerea ta nu ramane in urma concurentei.
Orice afacere online care se respecta trebuie sa aiba un site web profesional. Citeste mai multe despre cum trebuie sa arate un site web profesionist.